ambassadeurs

Onderstaande personen fungeren met plezier als referentie en kunnen hun persoonlijke ervaringen met je delen.
Willemijn Rijnsburger, Partnerdesk at de Baak, de Baak
Harm Keijer, Hoofd HRM, Raad voor Rechtsbijstand
Robert Evers, Managing Director at Blade Design Center, Suzlon Group
Arend van Houwelingen, Managing Director, CRM Partners
Oedze de Boer, Managing Director, CRM Partners
Mirko Happé, Manager Projecten & Innovatie, Pro Persona
Rienk van der Ley, Manager Daat-Drenthe, Daat-Drenthe
Marieke Mentink, Adjunct-directeur, Dura Vermeer Bouw Hengelo
Rinus Harmsma, Hoofd Documentaire Informatievoorziening, UWV
John Bakkum, Programma manager realisatie Cultuur-cluster, Gemeente Zaanstad
Gonda van Bunningen-Bos, Afdelingshoofd Post- en Archiefzaken, Gemeente Zaanstad
Rachel van Raan, Hoofd HRM, Plegt-Vos Bouwgroep B.V.
Dita List, Projectmanager, Plegt-Vos Oost
Klaas Kamphuis, Hoofd Bedrijfsvoering, Gemeente Zutphen
Dorien Schaafsma, Senior Teamleider ICT, Wolters Kluwer GPO
Ilja Clabbers, Manager opleiding HBO-ICT, Hogeschool Windesheim
Harma Beens, HRD adviseur, trainer, teamcoach, faciliator, Hogeschool Windesheim

Feedback

Opmerkingen

... van opdrachtgevers
“Constance is integer, werkt praktisch en stelt hoge eisen aan zichzelf.”
“De training wordt gegeven op basis van ervaring vanuit de praktijk met een grote mate van doelgerichtheid wat als een groot voordeel ervaren wordt én aantoonbaar resultaat oplevert.”
“To the point, prettige omgang én resultaat.”
... van deelnemers
“Lekker nuchter, en met humor en relativering. Ze wist een veilige, open sfeer te creëren waarin iedereen zich kon uiten.”
“Constance voelde zaken goed aan en kon precies bij iedereen de 'pijnpunten' opsporen en ging ook goed op de zaken in.”
“Het was een traject waar je echt wat meekrijgt voor de toekomst.”
“Leuker en praktischer dan ik had verwacht. Hier heb ik echt wat aan.”
“Waardevol vind ik dat ik Constance nog mag benaderen na de begeleiding als ik het even niet meer weet.”
“Recht door zee, eerlijk en oprecht!”

aanpak

Dienstverlening op maat
Bij dienstverlening op maat maken we altijd eerst kennis met elkaar; zodat ik jouw wereld kan leren kennen en jij de kans krijgt te onderzoeken of ik jouw vertrouwen kan winnen voor het klaren van de klus. Want vertrouwen is essentieel voor het behalen van een goed resultaat!
Je vertelt me wat nu fout gaat en wat je graag zou willen bereiken. Daarna kunnen eventueel intake gesprekken plaatsvinden indien meer informatie nodig is om een goed beeld te krijgen van de situatie en het doel wat je wenst te behalen met de training op maat of met de inhuur. Want het helder benoemen van het doel is tevens nodig voor een echte verandering of ontwikkeling. Jij geeft aan wanneer en waar je mijn inzet nodig hebt.
Als laatste, voordat we aan de slag gaan, krijg je een helder voorstel met bijbehorende offerte, waarin zowel het doel, de aanpak als het te verwachten resultaat nog eens duidelijk op een rij worden gezet.
De ontvangst van een ondertekende offerte is de start van de opdracht.
Open training
Een open training begint met de aanmelding en daarna volgt een telefonisch intakegesprek. Wat wil je precies bereiken met de training en wat heb je al aan bagage aan boord? Dit om er voor te zorgen dat de deelnemers tijdens de training hun persoonlijke behoefte voldoende geadresseerd krijgen. Soms wordt er voorbereiding gevraagd en altijd is er nazorg in de vorm van verankering in de praktijk en een evaluatiemoment.
Tijdens de training wordt er in kleine groepen veel geoefend met eigen praktijk situaties. Volgens De Galan methode word je een vaardigheid in stappen aangeleerd en krijg je nieuw inzicht door tevens aan de slag te gaan met eventuele (onderliggende) belemmerende gedachten.
Small Management School maakt gebruik van diverse locaties in het land. Vooral rust is van belang bij het kiezen van de locatie. Daarnaast wordt gestreefd naar een goede bereikbaarheid en prijs/kwaliteit verhouding.
Persoonlijke coaching en team coaching
In geval van persoonlijke coaching maken we ook als eerste kennis met elkaar om te voelen of we een klik hebben. Jij geeft aan wat je huidige situatie is en waar je graag naar toe wilt groeien en ik geef aan hoe ik denk je daarbij te kunnen begeleiden. We zoeken samen naar de juiste frequentie en locatie voor de coaching. Ons kennismakingsgesprek vat ik samen in een coachingsvoorstel met duidelijke ontwikkeldoelen. Het maken van een DiSC toets is vaak een goede start van het traject.
De coaching vindt plaats in (een aantal) middagen, omdat ik van mening ben dat je in een uurtje niet tot de kern van een probleem kunt doordringen. De sessies vinden om de paar weken plaats, zodat je tussentijds nieuwe ontwikkelingen kunt toetsen en oefenen in praktijk. Soms krijg je leesvoer mee voor extra informatie. Coaching is een intensieve manier om écht te groeien, je leert jezelf met al je diversiteit kennen en inzetten.
Ook bij team coaching wordt deze aanpak gehanteerd.
Intervisie
Intervisie geeft mensen met behulp van (zelf)reflectie greep op het eigen denk- en leerproces.
Ik gebruik diverse methodes, afhankelijk van de wensen en problemen die er spelen, maar vooral de 'Socrates methode' en de 'Roddel methode'. Het doel van intervisie is altijd om het vakmanschap te ontwikkelen.
Inhuren als docent
Inhuur als docent op het gebied van (verander)management en leiderschap is mogelijk.
Ad-interim werkzaamheden
Als je mij wilt inhuren als ad-interim ben ik part-time beschikbaar, afhankelijk van lopende opdrachten.
Begeleiding 'heidesessies'
Voor het begeleiden van een 'heidesessie' benoemen we vooraf duidelijk het doel van de dag. Wil je bijvoorbeeld de groep beter laten samenwerken, of wil je samen shared goals vaststellen?
Na de dag(en) wordt altijd een samenvatting gestuurd met alle concreet gemaakte afspraken, voor een goede opvolging in de praktijk.
Interesse? Mail of bel me voor meer informatie of het maken van een afspraak.

Onzekerheid