curriculum vitae

Wie ben ik en waar ga ik voor?
Energiek, positief en integer persoon. Is toegankelijk en empatisch. Is snel en analytisch. Kan met haar brede ervaring snel de context herkennen. Kan mensen motiveren in actie te komen. Is daadkrachtig en gedisciplineerd. Afspraak is afspraak. Een resultaatgerichte peoplemanager met een open mind. Gelooft in het goede voorbeeld geven en de kracht van de mind. Wil mensen verder brengen, ondersteunen en zelfvertrouwen geven om verder te groeien. Wil zaken aandachtig doen. Een moedig mens die ‘er toe doen in de maatschappij’ belangrijk vindt. Wil wijs worden. Spreekt vloeiend Engels en Duits.
Opleiding en diploma’s
Gymnasium-B aan het Jacobus College te Enschede in 1980.
Plantenveredeling aan Wageningen University and Research te Wageningen in 1986. Pakketkeuze: informatica en wiskunde.
Post-HBO opleiding trainen bij de Galanschool voor trainers in 2011.
Opleiding DISC trainer bij EDN Solutions in 2013.
Basis- en vervolgopleiding Voice Dailogue bij Het Balkon in 2014/2015.
Bedrijfservaring
Small Management School
Sinds augustus 2008 heb ik mijn eigen bedrijf. Ik zet mijn 20 jaar praktijkervaring leidinggeven in om andere leidinggevenden te ondersteunen (training, ad-interim, coaching en verandertrajecten). Ook geef ik af en toe les op het gebied van verandermanagement en projectmanagement (ISBW, Windesheim) en begeleid ik heidesessies. Recente boeiende opdrachten waren: een culturele stichting verzelfstandigen, bij projectmanagers in de zorg een nieuwe methodiek invoeren, in een technisch internationaal management team bouwen aan het onderlinge vertrouwen en een tweekoppige directie samensmeden.
Daarnaast word ik regelmatig door De Baak ingehuurd als coach of trainer.
Kluwer
September 2006 tot juni 2008. Werkzaam als Programma Manager ICT, de rechterhand en vervanging van de CTO. Voornaamste taken: Beleid maken, budgetbewaking, leidinggeven (60 fte), contractmanagement, verandermanagement, governance.
Stichting IRIS-ICT
April 2001 tot en met augustus 2006. Werkzaam als directeur van de stichting IRIS-ICT (35 fte). Deze stichting heb ik gereorganiseerd en verzelfstandigd. Het bedrijf is eind 2006 verkocht aan Getronics PinkRoccade. Voornaamste taken: cultuuromslag bewerkstelligen, innovatie, onderhandelen, verandermanagement.
Reed Elsevier
November 1996 tot en met maart 2001. Werkzaam als Hoofd Automatisering (15 fte) en lid van het MT bij de zetterij Northprint B.V. en als Hoofd Kantoor Systemen bij Elsevier Bedrijfsinformatie (37 fte). Voornaamste taken: budgetbewaking (10 miljoen), migratie jaar 2000, onderhandelen, motiveren, herstructurering en leidinggeven.
Unilever
Februari 1989 tot oktober 1996. Werkzaam als Information Officer bij het Colworth Laboratory te Engeland op de afdeling Research Services en als Projectmanager bij (In Londen en Rotterdam). Voornaamste taken: invoering van een mail applicatie en een logistiek automatiseringssysteem (MFG/Pro) voor de gehele Total Supply Chain, outsourcing, verandermanagement en leidinggeven.
Océ van der Grinten
September 1986 tot en met december 1988. Werkzaam als Software Engineering bij de R&D afdeling. Voornaamste taken: Software schrijven en testen, demonstreren (op beurs en bij klanten), het geven van trainingen, analyses en consultancy bij potentiële klanten.
Vrije tijd

Wandelen (met hond), lezen, zingen in een koor.

Constance Leppen Veijer